Guide: Sådan får du en skræddersyet løsning til din virksomheds telefonisystem

Det kan virke uoverskueligt at skulle lægge sin virksomheds telefonisystem om, når det først har kørt i flere år, men med én simpel løsning og den rette hjælp kan det hurtigt blive bedre, billigere og brugbart i hverdagen. 

 

Har du en virksomhed, hvor kundeservice, videndeling, mobilitet og effektivitet er væsentligt, er det vigtigt med den rette løsning inden for erhvervstelefoni. Funktioner som omstilling, interne opkald, mobilkø, velkomsthilsen, telefonsvarer, one number mv. er blot nogle af de ting, som bare skal virke i hverdagen. 

 

I klassisk erhvervstelefoni har ekstraservices som de ovenstående været tilgængelige mod merudgifter, men som en del af en løsning fra populære Unitel er det en del af pakken, som din virksomhed kan få glæden af. 

 

Løsningen hedder One-Connect, og i ordets bedste forstand byder løsningen på én samlet integreret telefoniløsning, der forbinder din virksomheds fastnet- og mobiltelefoni. 

 

Teknologien bag One-Connect er avanceret og den nyeste på markedet, men udtrykket for dig som bruger er simpelt og overskueligt, så hverdagens arbejde kan gøres uden besvær. Og så er løsningen oven i købet billigere end langt de fleste klassiske ISDN-forbindelser. 

 

Vil du vide mere om, hvordan du får løsningen integreret i din virksomhed, kan du kontakte en Unitel forhandler for nærmere information.